Кампания за подобряване здравето на устната кухина

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Новаторската идея не е гаранция за пазарен успех, но е първата стъпка в създаването на успешна компания!

История

През 1980 година основоположникът на компанията Dentaid Enric Masdevall решава да реализира своя бизнес идея. В началото, създадената от него фирма прави експорт на  четка за зъби за продажба в аптеки в САЩ, и само след година резултатите са на лице. Водени от успеха и изискванията на пазара Dentaid създават нови продукти в областта на хигиената и здравето на устната кухина. След 40 години иновативният дух, предприемчивостта и успешните разработки продължават да са в основата на испанската компания, която предлага продуктите си в повече от 70 страни по целия свят.

Мисия

В основата на фирмената политика са залегнали новаторският дух и отговорността пред обществото, които обуславят лидерската позиция на Dentaid в Испания и гарантират позициите ѝ на международните пазари. Основната мисия на компанията е подобряване на денталното здраве и хигиена, задоволяване на най-важните потребности на населението по цял свят.

Здраве чрез наука

Основополагащи за успеха на компанията са непрестанните иновации, инвестиции в обучителните практики на професионалистите, тесни връзки с всички специалисти, работещи в областта на денталното здраве. Сътрудничеството с най-престижните научни организации, използването на технологични бази, сертифицирани по най-високите европейски стандарти ISO, определят не само високата ефективност на продуктите, но и реализацията на изследователски проекти от последно поколение.

Dentaid Research Center е един от основните изследователски центрове, в който наука, опит и знания се превръщат в реални решения на нуждите на населението. Той е своеобразният гръбнак на компанията, в него година след година се осъществяват научните изследвания, гарантиращи челните позиции на компанията. Заедно с науката като основополагащ фактор в дейността на Dentaid, висококвалифицираният персонал е този, който стои в основата на специализираните разработки и адаптирането им към нуждите на населението.

  • Микробиологична лаборатория осъществява строг анализ и контрол на продуктите.
  • Главната лаборатория е с фокус разработката на нови продукти, нови принципи и активни съставки, изследване на стабилността и взаимовръзката на различните съставки, осъществяването на пилотни проекти.
  • Използването на оптични микроскопски методи, позволява изследването на зъбната плака в различните етапи от развитието ѝ.

*Dentaid е марка №1 в Испания по продажби на продукти за орална хигиена в аптечен канал.I

Сподели в:

Коментарите са затворени