Витамин D3 и К2 работят заедно за вашето здраво сърце и кости

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Най-добрият начин за получаване на витамин D е чрез излагане на кожата на пряка слънчева светлина. Разбира се, приемането му по този начин не винаги е възможен, особено през идните зимни месеци. По това време на годината и през периодите, когато няма достатъчно слънчева светлина, може да се налижи да допълните нуждите на тялото си.

 Витамин D е един от основните за пълноценно здраве

Дефицитът на този витамин няма много очевидни външни признаци, но оказва значително влияние върху много различни зони в цялото Ви тяло. Ако повишите нивата му, ще се почувствате забележително по-добре, тъй като, това жизненоважно хранително вещество поддържа следните органи и функции:

  • Отговорен е за здравето на сърцето, панкреаса и репродуктивното здраве.
  • Подсилва имунната система, мускулната сила и отговаря за правилното храносмилане.
  • Отговорен е за здравето на очите, кожата и косата.
  • Подпомага заспиването и подобрява настроението.
Кои хора са изложени на дефицит на D3?
  • За съжаление, дори през лятото много хора не прекарват достатъчно време на открито, за да получат необходимото им количество от излагането на слънце. Всички които работят на закрито, на изкуствена светлина, са предразположени към дефицит на витамин D.
  • При бременните жени е от изключителна важност, за тях и тяхното бебе, да поддържат оптимално ниво на витамин D3.
  • При възрастните хора, с напредването на възрастта, кожата губи способността да генерира витамин D, който е много важен за тях. Друга предпоставка е, че те са склонни да прекарват повече време на закрито в домовете си.
  • Хората с по-тъмна кожа имат по-високи нива на мелатонин, което блокира UVB лъчите и ограничава способността на организма да произвежда витамин D3.
  • При хора с наднормено тегло, често има значително по-висока нужда от витамин D, тъй като високият процент подкожни мазнини лишава тялото от ползите му.
Витамин К2

Поддържа жизненоважни функции в цялото Ви тяло, включително сърцето и съдовата система. Витамин К няма известна токсичност въпреки, че е мастноразтворим витамин. Трудната част е да се уверите, че приемате правилната форма на този основен витамин. Витамин К2 е този, който е препоръчва за приемане. Той се намира в много ферментирали храни, но тъй като често хората не ги консумират, това би могло да доведе до недостиг на витамин К в организма.

Витамин К2 е необходим за усвояване на всички ползи от витамин D. Ето защо без витамин К2, витамин D не може да функционира оптимално. Поради тази причина е препоръчително, да се използват добавки, които комбинират двата витамина, за да се извлекат максимално ползите за тялото.

Витамин D3 & К2 в BetterYou спрей, работят заедно за вашето здраве. Благодарение на него ще подкрепите цялостното здраве на сърцето си. Той помага за поддържането на съдовата система (артериите и вените). Подсилва здравето на костите, мускулите и нервите. Създава добро настроение и засилва имунитета.

Витамините могат да се приемат лесно и ефективно, бързо и удобно! Продуктите на BetterYou са под формата на спрей за впръскване във вътрешната лигавица на бузата. Ефективното усвояване дава голямо преимущество на продуктите. Много бързо се постига повишаване на нивата на съответното вещество, а оттам и благоприятният ефект. Могат да се приемат от деца и възрастни и от бременни жени. Не дразнят стомаха и са лесни за употреба.Погрижете се за тялото си като му осигурите всички необходими витамини.

 

 

Сподели в:

Коментарите са затворени